Jeejee. Oon niin banaani etten oo jaksanu raivaa mun skannerii kaikkien noiden vammatavaroiden alta.... Mutta voin minä kuitenkin maailmalle kertoa mitä minä teen huvittaakseni itseäni kavereiden kanssa.
Pelataan bombermanii ja kuvataan taskulamppua yöllä. Hehhe hehheh.

Joo Pöpö on täällä pöpöilemässä Janin kanssa, ja bunkkeroi luonani parit ensimmäiset päivät saavuttuaan räkälään nimeltään Kurjaa. Sain päähäni että mennään valokuvaamaan. Yöllä kello 12.
No siinäpäs vasta olikin mojova idea. Aloitettiin kuvaamisen perinteisesti sydämmillä. Koska halusin vain kokeilla että pystyykö niin paljon haukuttulla armaalla nikoninillani ottamaan tällaisia.
Harjoitus puuttuu, mutta kuvia tuli


perinteikkäät sydämet. Kohdistus oli monessa kohtaa epäselvää koska kamera ei halunnut oikein tunnistaa ketään tuolla pimeässä ja manuaalikohdistus oli vain mahdotonta kun oli tosisssaan vähän pimeä.

Paljon tehtiin sellasii pyörylöitä et sitä vaan pyöri taskulampun kanssa siinä kameran eessä, mut sit ku mä pääsin kokeilemaan ni halusin koittaa jotain monimutkasempaa kuin sydämet. Ja Pöpöhän se heitti oikein kunnolla tavaraa mulle


Piru.... Kun sain missionin olin ensin että okei... MITÄ?  No mut hei pirulta se näyttää... :''''D


Seuraavana tuli hevonen.... Naamanikin loistaa tuolla. Löls.
Yllättävää sinällään mutta täähän melkeen näyttää hevoselta... Btw, valkonen valo oli vahinko.. Meiän taskulamppu on hauska. Laitat käden ledien päälle ni ne syttyy palamaan.. Sellai jännäst..


Kärpässieni.... Ois voinu olla parempi mutta.. Sieni.

Sit halusin kokeilla jotain erikoisempaa. Koska toissayö oli hyvin sateinen meillä oli sateenvarjo mukana suojaamassa kameraa... Piponi sai sinä yönä uuden käyttötarkoituksen sateensuojana kameralle : >
Koitin lame assisti muokata kuvaa drr... :|

Pöpökin näkyy sieltä.. Joko arvaatte kuka tämä mystinen Pöpö on? Katso aikaisempaa merkintää ja voilá lettukakkutaikina on valmis.
Miellyttävä kokemus. Joskus pitä mennä vääntämään uudestaan
Tykkään mun koulusta, ja meiän opettajista jotka opettaa meille aina kaikkia kivoja pikku juttuja. :3

Mun Villelle naurettiin tänään. En tiedä oliko se siksi että minulla on Ville vaiko siksi että Villen nimi on Ville. Jos aihe Ville kiinnostaa niin tulen kertomaan lisää. Oletettavasti vaikkei ihmisiä kiinnostaisikaan tulen silti kertomaan jotain Villestä. Oli se kuitenkin yksi askel minun elämässä johonkin suuntaan.
Mutta nyt minä hakeudun jonnekin tekemään jotain Hei hei kaikki ihmiset. Muistakaa olla varsin vakuuttavia kun syötte koiran keksejäni.

Joku päivä mun kyl pitää rupee änkee tänne tot mun 50 asiaa must juttuu. Mut sit vast ku oon saanu 20 asiaa esille. Onpa muuten hankalaa