durr duurr durr

nyt mun tietokone on lopullisesti vanhojen koneiden hautausmaalle matkalla. pylleröinen. se käy 15 minuuttia kunnes se sammuu, ja olin positiivisesti yllättynyt kun muokkailin uutta sarjakuvapäivitystä ja tallennusta vailla valmis merkintä katoaa täysin kun kone sammuu.... :/

istuksin nyt porukoiden tietokoneella. josta on äänikortti rikottu. ihanuutta.

voin vain tekstitse kirjoittaa kuulumisia. ja pahoitella passiivisuuttain.
allu ja minä erottiin.. mutta sitten me tauotetaan ja en minä tiedä. tällä hetkellä ei ole paha olla. sillä tauko on minun ravistelua. oli miun korkea aika tajuta että ihmiset ympärillä voi auttaa asiaan. ja oletettavasti palaamme yhteen. siltä minusta vahvasti tuntuu..

//Tekstiä toiveesta muutettu radikaalisti.

aini, mut muchu ja raikkiksen tarjous on ja pysyy, jos vaan niin täs parin viikon päästä jos pyörittäis jällee vähän sellasis merkeis. heha 83