Hei ihmisotukset!

Olen mä elossa, potkin ja sätkin, oikein urakalla.

Ei oo ollu vaan mitään kerrottavaa, joka ois niin hurjaa, että siitä voisi ihan piirtää.. Ja vanhoja piirroksia on vain pain in the arse skannata, koska en ole myöhemmin enää samaa mieltä tekeleiden kanssa. Laiskattaa muutenkin.

No pakko se on vähän puolustella, että olen minä piirtänyt jotain. Mutta ne ovat oikeasti harkiten tehty ilkeäksi, enkä oikeastaan jaksa lietsoa enää minkäänlaista paskaa ympärilläni. Varsinkin kun tiedän, että se loukkaisi. Ei siitä kukaan tuntisi ketään, mutta kyllä sitä asiantuntevat tietää kenestä ja mistä puhutaan. Ei ollut minun aloitteeni, eikä oikeasti enää jaksa kiinnostaa lietsoa sitä enempää.. Ehkä sitten joskus. Vain huviksi, availisin silmiä. NNIH 8)
Niin niin ja sitten kun pääni meininki on oikeasti täyttä shittiä, ei siis niin mitään älyllistä toimintaa täällä yläpäässä, niin en halua julkaista, ainakaan toistaseksi mitään missä ihmettelen elämän menoa, koska hng.

Pitäs laittaa nukkuu, aamulla sit taas harmittaa ku ois niin mielellään nukkunut ihan vähän vielä.

Mun selkää pitkin kiipeää muuuramuurahaisia.. Tai siltä ainakin tuntuu.

Kutsuin meille ison kasan ihmisiä, joista puolet ei päässyt, harmistutti oikein kovasti. Noora, toivotan sulle voimia salomen menetyksen takii, heitän uusia partyja sit kun Krista pääsee hoivaamaan vaakoo ja ranee, ni sit pääset säkin. Oisit ollut niin tervetullut. Durrrhur :C

Nyt on aikani kadota. Ping.