Koneeni sanoi itsensä irti.

Rauha hänen saastaiselle sisukselleen. DX
Sain tässä nyt vaihtoon heti toisen koneen joka pitäisi tyhjentää mutku en tiiä mitä nappia voi painaa että kone toimii vielä huomennaki. Pitäs siis tilata Allu tänne korjaamaan.. Eno jolta koneen sain on hukkunut jonnekin, vaimokkeensa soitti äsken meille hätä kurkussä missä hän onn? Ja muutenkin enoni on hyvin kiireinen aina. Eilen oli aikaa kun ihana rakastettava(sarkasmi, ironia) mummomme oli täällä...

Ei mul muuta. Mulla nyt tulee tulevaisuudessa aika pitkält sitte tekstipäivityksii koska kuvat on tuol mun ulkosel kovol. Mut kaikki pitäis asentaa tähän uudestaan.. En oo siis asentanu piirtist, skannerii, webkameraa örp mitään. Hiphei.

Vähän laiskattaa.
Tällaisen infon annoin teille olkaa hyvä.

Sain btw uuden puhelimen jonka kanssa on ihan kamalaa tappelemista. Saunalahti ei halua lähettää numeroani DNAlle jolta ostin puhelimen ja liittymän, johon olin äidin kanssa tilauttanut vanhan saunalahden numeroni. Koska me tehtiin yksi pikkunen virheikäs erhe.. Ei ilmotettu saunalahdelle että omistajuus vaihtuu äidiltä mulle.. :--------| Nyt mul sit on toistaseks kaks numeroo.. Uuteen jota en oo viljelly pahemmin kellekään voi soittaa, ja vanhaan johon soittaessa ei kuulu yhtikäs mitään.... Luulin että vika oli muhvun ja evan päässä kun puheeni ei tullut silloin 24 h:n aikana läpi.. Ei olin vaan rikkonut omani... Mutta uusi palikkani maksoi meille euro kuussa kahen vuoden ajan.. (sekin siksi että myyjä vähän tyri mut ei mua haittaa loppujen lopuks) eli tällaiset 24 e :>
Toisin sanoen jos numerooni joka teillä tällähetkellä on soittaa, ja se lopettaa hälyyttämisen, olen vastannut puhelimeen, mitään ei kuulu koska mikkini on rikki. Kertokaa asianne vastaus tulee viestillä perästä :'DD
Nii-i ei kannata suuttua pojille ja heittää puhelinta seinään tyttöset. Ei oo sen arvoista...

Pitää viel mainita et sit ku oon saanu lähetettyy vanhan numeron DNAlle niin sitten toimii kaikki asiat jälleen sit mun pitää vaan siirtää kaikki numerot vanhalta liittymältä uudelle.... mut niin jos tänä aikana teille soittaa joku erikoinen 044.. alkuinen numero niin se on oletettavasti minä. Nyt mä lähen humppaamaan jotain tavaraa naamaani.
Pitää syyä kunnolla että jaxaa!