Ensimmäiseksi minun täytyy pyytää anteeksi minun passiivisuuttani.

Mulla toi mennyt viikko oli taas tosi vaikee ja vähän väliä sain ihmeellisiä raivokohtauksia.
Allulla ja minulla tuli ruusuisella tiellämme piikkejäkin vastaan, mutta nekin saatiin hoidettua oikein hienosti.....
Köh mitä nyt mainittavaa blogiin, kesken koulupäivän purskahdin ihan ilman syytä tunnilla itkuun ja kaikilla oli pissat housussa.

Olen kyllä kovasti koittanut tuottaa iloisista hetkistä merkintöjä mutta olen ollut sitten niin lannistunut etten ole pystynyt värittelemään niitä. Köhpöhlaiskapaskiainen.

Käytiin lenon kanssa tsoppailemassa ja näin akateemisessa ihananhienon muumivihon. Voi kuinka siitä tulee seuraava blogikirjani. Oi kyllä mutta tämä ei ole oleellista.

Mutta lisää pahoitteluja siitä että tänään ei taida tulla kuvallista merkintää kun oleilen nyt Allulla ja tälleen.
Toivottavasti tuleva viikko on vähän parempi kuin mennyt.
Ja sillee~