Hebert.

Oon nyt karjaalla. ou jee ou jee. Olin ihan intopinkeenä vetelmäs et "vitu JESSSSssSSSsssSSSSs!111 Pääsen KaLuun en oo enää yksin!!!11!!11!!!" Neljäs päivä koulua en kerkeä ruokailustakaan ulos kun itkeä vollotan ku heikkopäinen siksi että olen ulkopuolella.
Perse.

Vähän ketuttaa ja harmittaa. Mulla on tekemistä vielä torkkelin puolelta ja lupasin opettajalle että tänään annan kaikki takaisin. HNNNGGG.
Oon menettäny ihan kokonaan kaiken innon, eikä meillä kukoistakkaan niin samalla tavalla kuin ennen Allun kanssa, ehkä se on se että oon niin vainoharha.

Perssoikko. Mulla todettiin lievä masis. Hirveest innostaa käyä psykologil, se on yksinkertaisesti tylsää eikä siitä saa mitään iloa. Joulu lähestyy. Hih ostin Allulle joululahjan (jota en vielä voi paljastaa mutta ketä kiinnostaa muutenkaan)
Kauheinta tässä mun lievässä masiksessa on se, että Allu luulee sen olevan sen syytä ja sitten kerääntyy paskaa taas niskaan ja oon ihan yhyhyhyy
Oon kokonaan menettänyt taidon sietää painetta ja pieninkin ironinen tai sarkastinen vitsi kun tulee vastaan minä vaan itkeä vollotan. Hohoi.

Torkkelissa kaikki alkoi vaan valumaan käsistä, en enää välittäny hirveest porukoiden seurasta eikä nääkään välittäny pahemmin mun seurasta, sit nää jotka ei ollu miun kanssa samas ryhmäs on aina kattonu mua vähän kieroon. Voihan näille nyt puhua ja silleen mut ei kukaan hirveemmin kaipaa mua. Ihanimpia nyt tällä hetkellä on ollut Leno ja Tiitu, kun nää on muistanu mua kun oon täällä vedelly. Leno ehkä siksi enemmänkin kun minä jo viikkoa ennen hänen synttäreitä muistin kortilla ja uudestaan sitten synttäripäivänä, Tiitu sit muisti mua "meidän koepäivänä" olin tehnyt kokeen aikaisemmin kun KaLulla alkaa koulu 3 pv aikaisemmin.....
Olin silloin matkalla magneettikuvaan.
Magneettikuvaus oli jännä.... Mut helvetin ahdistava mut ängettii semmosee ahtaaseen rööriin ja mun oli pidettävä silmiä kiinni muuten mulla ois iskeny paniikki (köh ahtaanpaikankammo) sit se laite piti sellast jynkyttävää ääntä, jos osaatte kuvitella sellast pimeää japaniteknodiskomusaa. Mut se ei ollu musiikkia pelkkää jumputusta, mut siin oli ihan selvä rytmi.

Näin mä kerron mitä mulle kuuluu.
Hengis viel...