ARGsadaddsH>GAS! dsa!!1 >>>>>>>>8O
HALKEAN!

Lue koko teksti

Tässä on tänhetkiset tunteet ajatukset ja fiilikset. Näitä olen viimeviikoilla paperille kirjoittanut että saisin pidettyä itseni koossa. Nyt kirjoitan tänne, sehän blogin tarkoitus on: että se täytetään.
Eipä varmaan ole hirveän tärkeää jos minulle vastaa, en halua mitään voi voi voi säälikommentteja. Pitää vaan saada taakka purettua sydämeltä. Jos joku maailmassa on samassa tilanteessa niin voin lohduttautua sillä että en ole yksin..

Jos vain simppelisti maailmassa olisi joku hölmö tyttö joka rakastaa tyhmää poikaa joka ei oikein osaa arvostaa tytön rakkautta minun lisäksi olisin iloinen, se toisi valoa tähän arkeen.
Jokseenkin harmittaa vain että ihmiset ympärillä jotka seurustelee on niin onnellisia. Ja ne jotka ovat onnettomia voivat valita. Minä en voi, minusta ei kukaan muu kiinnostu kuin hölmö nörtti joka ei osaa ja minä en osaa opettaa.

Nenään sattuu, siinä on haavoja. En voi enää niistää. Vihaan itkemistä. D8<

 

//Edit: Piti siirtää teksti piiloon. Se on olemassa mutta sen lukeminen sattuu ja on ihan hirveä.
Kiitos Pupu Saharausku ja Mirna viesteistänne.